Jak współpracujemy - od zaplecza
Muszę zaznaczyć na wstępie, że ten wpis nie będzie edukacyjny. Nie dowiesz się z niego, jakich kolorów używać w prezentacjach multimedialnych, ani jakie programy pomogą stworzyć efekt „zadymionych liter” (to wszystko już było tutaj). Blog jest dla mnie tym miejscem, w którym mogę pokazać nieco więcej od „zaplecza”. Dzisiaj więc o tym, co dzieje się pomiędzy „wyślij zapytanie”, a „dziękuję za świetną współpracę„.
Dla kogo projektujemy prezentacje?
OnMySlide powstało z myślą o tworzeniu prezentacji multimedialnych dla menedżerów, prowadzących szkolenia, sprzedawców, mówców na konferencjach – wszystkich, którzy nie chcą, nie mogą lub nie potrafią przygotować skutecznych i ciekawych wizualnie slajdów. Wbrew pozorom, to wcale nie jest proste zadanie!
Niejednokrotnie widziałam prezentacje, które wyglądały jak strona z książki (do granic możliwości wypełnione tekstem) lub takie z kategorii „wieś tańczy i śpiewa” (animacja na animacji + dynamiczne przejścia + filmiki + szalone kolory). I wtedy wchodzę ja, cała na biało…, albo chociaż z białymi, pustymi slajdami gotowymi do zapełnienia!
Kontakt.
Najczęściej dostajemy zapytania w formie maila lub wiadomości przez media społecznościowe. Na tej stronie możesz wybrać dowolną formę kontaktu. Umawiamy się na rozmowę telefoniczną, podczas której ustalamy kwestie kluczowe dla wykonania zlecania:
- jakiego rodzaju prezentacji potrzebujesz? Na jaką okazję? Zupełnie inaczej będzie bowiem wyglądać prezentacja biznesowa na konferencję, inaczej oferta dla klienta, a jeszcze inaczej slajdy na wystąpienie publiczne, czy szkolenia;
- kim będą odbiorcy prezentacji;
- jaki jest ostateczny termin na wykonanie projektu;
- czy masz swoją wizję na to, jak miałaby wyglądać taka prezentacja (inspiracje);
Na tym etapie ustalimy również, jakich materiałów od Ciebie będziemy potrzebować, aby przystąpić do realizacji zlecenia. Wszystkie nasze ustalenia telefoniczne wraz ze wstępną wyceną zostaną przesłane na Twojego maila.
Przed rozpoczęciem pracy.
Zanim rozpoczniemy pracę nad zleceniem, muszą zostać spełnione dwa warunki. Pierwszy to zaliczka zaksięgowana na koncie, ok. 50% całości kosztów zlecenia. Wyliczamy ją na podstawie przybliżonej liczby slajdów do wykonania. Po drugie, potrzebujemy materiałów lub informacji, które określiliśmy wcześniej. Zazwyczaj jest to logo/logobook, treść poszczególnych slajdów, informacje o czcionkach i kolorach materiałów nadrzędnych dla prezentacji (np. Wasza strona internetowa). Jeśli czegoś nie macie, spokojnie! Poradzimy sobie 🙂
4 slajdy testowe i 3 tury bezpłatnych poprawek.
Chociaż już wcześniej ustaliliśmy wstępnie, jak mają wyglądać slajdy, dobrze jest zobaczyć, jak pomysł będzie prezentował się „na żywo”. Wykonujemy 4 slajdy testowe, które pozwalają wyobrazić sobie całość prezentacji. Rozumiemy, że nie zawsze to, co podoba się nam, musi zachwycać Was i odwrotnie. Na tym etapie masz od nas 3 tury bezpłatnych poprawek.
Kiedy zatwierdzicie slajdy testowe, przechodzimy do realizacji całości projektu. Zazwyczaj przygotowanie prezentacji zajmuje od 3 do 5 dni roboczych. Wysyłamy całość i… czekamy na wiadomość zwrotną z Waszymi uwagami. Zazwyczaj są poprawki kosmetyczne i zajmują kilka godzin.
Po wykonaniu zlecenia zostaje tylko płatność końcowa i odebranie skończonego projektu. Mogę nieskromnie dodać, że osoby, dla których pracowaliśmy, często wracają z kolejnymi zadaniami. Lubimy naszych Klientów, a oni, jak wynika z dotychczasowych opinii, lubią nas 🙂
Jeśli macie dodatkowe pytania – piszcie, dzwońcie – jesteśmy tu dla Was!
Stwórzmy razem świetną prezentację!
[ Kontakt ]
- 884 006 118
- aleksandra.bulanda95@gmail.com
- kontakt@prezentacjabiznesowa.pl